maandag 19 december 2016

In gesprek met… op wintersfeer 2016

Ook dit jaar stond D66 Geldrop-Mierlo op de kerstmarkt van Wintersfeer om in gesprek te gaan met de inwoners van Geldrop-Mierlo. Verrassend genoeg reageren veel mensen verbaasd als aan hen door een politiek partij wordt gevraagd wat er goed en slecht gaat in hun gemeente.

D66 Geldrop-Mierlo doet dit regelmatig. De D66-stand op de kerstmarkt van Wintersfeer is inmiddels een traditie geworden. Door de beachflags was de stand van D66 al van veraf te herkennen.

Naast vragen stellen aan inwoners waren gemeenteraadsleden Ton van Happen en Basil Cuppen aanwezig om vragen van inwoners over bijvoorbeeld de besluiten van de gemeenteraad, de politieke situatie in deze gemeente of plannen in hun wijk te beantwoorden. Daarnaast was dit jaar ook de D66-Kerstman aanwezig, zodat ook de jongste inwoners van onze gemeente hun verlanglijstje voor een betere gemeente in konden dienen.

Het resultaat van onze actie bespreken wij in de D66-fractie en in de programmacommissie voor het verkiezingsprogramma 2018 – 2022. Resultaten van eerdere In gesprek met… acties in onze gemeente en daarbuiten vindt u op de website ingesprekmet.d66.nl.

stand

kerstman-kraamkerstman-2